place
-
Osuchów
keyboard_arrow_down
Szlak główny rozpoczyna się w Osuchowie na skrzyżowaniu, na drodze na Wygnankę. Po lewej stronie widzimy szkołę. Jedziemy w kierunku Wygnanki, pomiędzy zabudowaniami. Po pewnym czasie zabudowania ustępują miejsca sadom i rozległym polom.
place
1 km
Wygnanka
keyboard_arrow_down
Po 1000 metrach kończy się Osuchów i zaczyna Wygnanka. Jedziemy między polami, sadami, skupiskami leśnymi i zabudowaniami. Po 1200 metrach po prawej, między drzewami, widzimy krzyż. 600 metrów dalej mijamy po prawej odjazd na Edwardowo. Po 200 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania dróg asfaltowych. Po lewej stronie widzimy wiatę i niewielki staw, po drugiej stronie drogi, rozciąga się duży staw. Skręcamy na skrzyżowaniu w lewo, przejeżdżamy przez mostek i po 100 metrach docieramy do skrzyżowania z drogą gruntową. W lewo odchodzi szlak żółty do Mszczonowa. Skręcamy w prawo, w piaszczystą drogę. Po prawej stronie ciągnie się staw. Po 400 metrach docieramy do rozwidlenia i odbijamy w lewo, wjeżdżając na drogę biegnącą wzdłuż linii lasu. Jedziemy dalej prosto wygodną, ubitą drogą. Po chwili las ustępuje miejsca polom i sadom. Mijamy nieliczne zabudowania i skupiska leśne. Po 700 metrach droga z piaszczystej zmienia się w żwirową.
place
4 km
Cychry
keyboard_arrow_down
Po 100 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z drogą asfaltową. Po lewej widzimy krzyż. Droga w prawo prowadzi do ruin starego młyna w Cychrach. Przecinamy asfalt na wprost i jedziemy między skupiskami leśnymi, zabudowaniami i polami w miejscowości Cychry.
place
5 km
Wilczodura-Parcela
keyboard_arrow_down
Po 1000 metrach kończą się Cychry i zaczyna Wilczoruda-Parcela. Jedziemy dobrej jakości asfaltem między rozległymi polami, sadami i nielicznymi zabudowaniami. Po 700 metrach mijamy po lewej drewniany krzyż. Po kolejnych 700 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z drogą asfaltową. Po drugiej stronie drogi widzimy pomnik. Skręcamy na asfalt w prawo. Po 150 metrach skręcamy z asfaltu w ubitą drogę leśną w lewą stronę. Jedziemy leśną drogą o dość równej nawierzchni.
place
7 km
Prykozy
keyboard_arrow_down
Po 250 metrach mijamy pierwsze zabudowania wsi Przykory. Droga staje się tu szersza i o lepszej nawierzchni. Jedziemy przez wieś, mijając liczne stawy, oczka wodne i zbiorniki hodowlane. Po 1000 metrach kończy się wieś, dalej jedziemy przez pola i po 400 metrach dojeżdżamy do lasku, za którym skręcamy ostro w prawo, na polnym skrzyżowaniu. Tu, mijając spore gospodarstwo, wjeżdżamy do lasu i jedziemy prosto. 150 metrów dalej na leśnej krzyżówce skręcamy w lewo. Jedziemy drogą leśną, bardzo nierówną i wyboistą, przez las sosnowy i po 1300 metrach dojeżdżamy do dużego zbiornika wodnego, który zaczyna się po prawej stronie.
place
10 km
Osieczek
keyboard_arrow_down
Jedziemy brzegiem stawu 100 metrów. Dojeżdżamy do wsi Osieczek, gdzie zaczyna się asfalt. Jedziemy drogą asfaltową około 250 metrów, skręcając łagodnie łukiem w lewo, tak jak droga. Następnie skręcamy z asfaltu w bardzo szeroką drogę gruntową w prawo. Tą drogą jedziemy 650 metrów aż do końca zabudowań. Tu szeroka droga przechodzi w polną, dużo węższą i dziurawą. Skręcamy łagodnie w lewo, a po 300 metrach na krzyżówce leśnej odbijamy w prawo. Jedziemy 500 metrów cały czas prosto przez las w rezerwacie Jeziora-Olszyny. Po kolejnych 400 metrach dojeżdżamy do granicy lasu i jedziemy przez pola.
place
12 km
Jeziorka
keyboard_arrow_down
Po kolejnych 700 metrach widzimy zabudowania miejscowości Jeziórka. We wsi skręcamy w prawo i jedziemy drogą asfaltową 400 metrów, mijając stawy rybne po obu stronach drogi. Dojeżdżamy do rozwidlenia. Za nami szlak żółty do Grójca biegnie w stronę Natalina, my zaś na rozwidleniu odbijamy w lewo i jedziemy dość wyboistym i wąskim asfaltem, wijącym się między zabudowaniami, sadami i polami. Po 1000 metrach mijamy po lewej krzyż. 900 metrów dalej dojeżdżamy do skrzyżowania i skręcamy w lewo.
place
15 km
Przęsławice
keyboard_arrow_down
Po kolejnych 200 metrach dojeżdżamy do drogi nr 50 Grójec – Mszczonów. Skręcamy w lewo i za 150 metrów w prawo, na Kocerany. Jedziemy 1600 metrów, następnie dojeżdżamy do lasu. Wjeżdżamy na drogę polną i mijając skupiska leśne i pola, jedziemy kolejne 1900 metrów. Dojeżdżamy do dużego skrzyżowania dróg gruntowych, gdzie skręcamy ostro w lewo, w stronę Koceran. Po drodze mijamy stawy hodowlane.
place
20 km
Kocerany, Wysoczyn
keyboard_arrow_down
Jedziemy około 1 kilometra i dojeżdżamy do zabudowań Koceran. We wsi skręcamy na krzyżówce w prawo i znowu mijając duży staw, po 500 metrach dojeżdżamy do ulicy Polnej, w którą skręcamy w prawo. Jedziemy 1300 metrów bardzo dobrą gruntową drogą do miejscowości Wysoczyn.
place
23 km
Głuchów
keyboard_arrow_down
Jedziemy ulicą Leśną i po 1500 metrach docieramy do Głuchowa. W Głuchowie po 500 metrach skręcamy w prawo i jedziemy wzdłuż trasy S7 kolejne 1000 metrów aż do wiaduktu nad trasą Warszawa – Radom. Zjeżdżamy z wiaduktu nad trasą nr 7 i jedziemy w kierunku na Kośmin. Ścieżka, wyłożona kostką brukową, skręca ostro w lewo i dojeżdżamy do asfaltu. Skręcamy w lewo i jedziemy dość wyboistym asfaltem między łąkami, rozległymi polami i nielicznymi zabudowaniami. Po 600 metrach mijamy po prawej zrujnowane zabudowania przemysłowe. Jedziemy dalej prosto, przy naszym szlaku pojawiają się sady i leśne skupiska.
place
26 km
Kośmin
keyboard_arrow_down
Po 1100 metrach dojeżdżamy do rozwidlenia dróg. W prawo odchodzi szlak żółty – Szlak do Grójca. Po prawej stronie widzimy kapliczkę. Odbijamy w lewo i jedziemy między polami, sadami i zabudowaniami Kośmina. 300 metrów dalej mijamy po lewej kolejną kapliczkę. Po 200 metrach droga asfaltowa skręca ostro w prawo, a zaraz potem w lewo. Po prawej stronie widzimy budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Kośminie. 300 metrów dalej przecinamy tory kolejowe i jedziemy prosto przez pola i sady. Po 400 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z drogą główną. Po przeciwnej stronie drogi rozciągają się sady, po prawej widzimy kapliczkę. Odbijamy na drogę asfaltową w lewo i zaraz potem w prawo. Jedziemy dalej drogą asfaltową, mijamy sady, pola i zabudowania. Po 1000 metrach kończą się zabudowania i zaczyna las. Po 400 metrach widzimy znak kierujący w lewo, na Prace Duże. Skręcamy z asfaltu w lewo, w leśną, ubitą drogę i jedziemy przez rzadki las, mijając nieliczne zabudowania, pola i łąki. 700 metrów dalej przejeżdżamy przez mostek i jedziemy dalej wijącą się pomiędzy rozległymi polami, łąkami i skupiskami drzew drogą.
place
30 km
Mirowice
keyboard_arrow_down
Po 500 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z drogą asfaltową. Skręcamy w prawo. Po 50 metrach widzimy po lewej kapliczkę i skręcamy w lewo. Jedziemy między zabudowaniami, polami i łąkami. 550 metrów dalej mijamy tabliczkę Mirowice – Wieś. Po 400 metrach kończą się zabudowania, przejeżdżamy przez rzadki las i jedziemy dalej prosto, pomiędzy rozległymi łąkami, polami i sadami. 700 metrów dalej ponownie zaczynają się zabudowania. Po 200 metrach dojeżdżamy do rozwidlenia, po lewej widzimy dużą murowaną kapliczkę. Odbijamy w prawo, w ulicę Główną i jedziemy między zabudowaniami. Po kolejnych 200 metrach dojeżdżamy do kolejnego skrzyżowania, po prawej stronie widzimy drewniany krzyż. Tu nasz szlak skręca ostro w lewo, jedziemy ulicą Prażmowską ciągnącą się wzdłuż rozległych pól i nielicznych zabudowań. 400 metrów dalej kończą się Mirowice. Jedziemy dalej prosto, mijając pola i zabudowania. Po 700 metrach widzimy po prawej kapliczkę. 300 metrów dalej dojeżdżamy do skrzyżowania. Tu dołącza do naszej trasy szlak zielony – Ścieżka rowerowa Doliną Jeziorki. Skręcamy w lewo i jedziemy między polami, skupiskami leśnymi i nielicznymi zabudowaniami.
place
34 km
Nowe Racibory
keyboard_arrow_down
Po 300 metrach zaczynają się Nowe Racibory. Szlak zielony odbija w prawo, my zaś jedziemy prosto, mijając zabudowania, rozległe łąki i pola. Po 600 metrach widzimy po lewej kapliczkę. 800 metrów dalej dojeżdżamy do skrzyżowania i skręcamy w prawo. Po lewej znajduje się sklep spożywczy i przystanek autobusowy. Jedziemy wygodnym, dobrej jakości asfaltem między rozciągającymi się po obu stronach, bardzo rozległymi łąkami i polami..
place
36 km
Prace Duże
keyboard_arrow_down
Po 1100 metrach zaczynają się Prace Duże. Jedziemy dość ruchliwą asfaltową drogą przez las. Po 300 metrach przecinamy tory kolejowe, droga odbija łagodnie w lewo. Po 200 metrach mijamy skrzyżowanie z ulicą Wierzbową. Jedziemy dalej prosto przez ładny jasny las. Mijamy nieliczne zabudowania. Po 400 metrach mijamy skrzyżowanie z odchodzącą w prawo ulicą Słoneczną, a 200 metrów dalej – z ulicą Tarczyńską. Jedziemy prosto, między gęstą zabudową. Po 200 metrach mijamy z lewej strony kierunkowskaz na Gąski, 100 metrów dalej po prawej widzimy kapliczkę. Po kolejnych 100 metrach po lewej jest sklep spożywczy.
place
37 km
Prace Duże (most)
keyboard_arrow_down
100 metrów dalej, po prawej stronie, widzimy kapliczkę. Tutaj kończy się szlak rowerowy żółty – Szlak Głoskówki. Tuż za kapliczką nasza droga skręca w prawo, jedziemy dalej asfaltem, razem ze szlakiem zielonym, między zabudowaniami i polami. Po 700 metrach przejeżdżamy przez mostek nad Tarczynką i 200 metrów dalej docieramy do skrzyżowania z drogą asfaltową. Tutaj skręcamy w prawo, w ulicę Tarczyńską, do naszego szlaku dochodzi tu również niebieski, pieszy szlak turystyczny. Poruszamy się ubitą drogą między polami i zabudowaniami. Po 300 metrach mijamy po prawej ogrodzenie pałacu – tutaj droga odbija w lewo i wiedzie pośród drzew i nielicznych zabudowań.
place
39 km
Prace Duże (Do Łosia)
keyboard_arrow_down
Po kolejnych 300 metrach skręcamy w prawo w ulicę Orłowskiego, 200 metrów dalej droga skręca w lewo, jedziemy ulicą Łąkową, równym, ubitym traktem pomiędzy łąkami, skupiskami leśnymi i nielicznymi zabudowaniami. Po kolejnych 300 metrach wjeżdżamy w las, nasz szlak przechodzi w mocno piaszczystą leśną drogę. Po 100 metrach rozdzielają się szlaki – nasz wiedzie prosto, niebieski turystyczny i zielony skręcają w prawo. Jedziemy prosto 300 metrów i skręcamy łagodnie w prawo. Po 1200 metrach dojeżdżamy do ulicy Do Łosia (droga nr 876).
place
42 km
Łoś
keyboard_arrow_down
Wjeżdżamy w prawo na asfalt, a po 250 metrach we wsi Łoś skręcamy ostro w lewo, również w drogę asfaltową. Po 250 metrach kończą się zabudowania, a wraz z nimi asfalt. Po kolejnych 500 metrach zjeżdżamy na krzyżówce leśnej w prawo, w las. Gdybyśmy w tym miejscu skręcili w lewo, to po około 30 metrach dotrzemy do dwóch wiat ze stolikami, ławami i miejscem na ognisko – to dobre miejsce na postój. Jedziemy podmokłą drogą leśną i po 500 metrach dojeżdżamy do asfaltowej drogi nr 722, którą przecinamy. Po 1000 metrach w lesie skręcamy pod kątem prostym w prawo, w piaszczystą, równą drogę gruntową. Po kolejnych 700 metrach skręcamy w lewo.
place
46 km
Grochowa
keyboard_arrow_down
Jedziemy prosto 1000 metrów, polami i rzadkim laskiem, do ulicy Zbigniewa Pawlaka we wsi Grochowa. Nie dojeżdżając do zabudowań, na granicy lasu, skręcamy po 300 metrach w prawo, w stronę Piskórki. Jedziemy lasem 1600 metrów i dojeżdżamy do asfaltu między Pęcherami a Piskórką, którą przecinamy. Jedziemy skrajem lasu i pól i po 800 metrach po prawej widzimy tablicę z mapą Krainy Jeziorki. Na tej krzyżówce kończy się szlak Zielonej. Dalej jedziemy prosto drogą pożarową nr 20, która to kilkoma długimi prostymi odcinkami i leśnymi skrzyżowaniami prowadzi nas aż do samego Zalesia Górnego.
place
52 km
Zalesie Górne
keyboard_arrow_down
Po ponad 2 km drogi pożarowej dojeżdżamy do ulicy Akacjowej w Zalesiu Górnym. Po 500 metrach ścieżka leśna się kończy, dojeżdżamy do skrzyżowania z drogą wyłożoną kostką. Wyjeżdżamy z ulicy Akacjowej, skręcamy w lewo i od razu w prawo na asfalt, w ulicę Leśnych Boginek. Jedziemy między zabudowaniami. Po 100 metrach mijamy skrzyżowanie z ulicą Białej Brzozy. Po kolejnych 200 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z ulicą Pionierów, ruchliwą ulicą przebiegającą przez Zalesie Górne. Po prawej stronie znajduje się budynek policji, a kawałek dalej – sklep spożywczy. Przecinamy skrzyżowanie na wprost. W tym miejscu kończy się Szlak Czarny Łącznikowy. Jedziemy prosto między zabudowaniami ulicy Koralowych Dębów. 400 metrów dalej docieramy do skrzyżowania i skręcamy w lewo, w wyłożoną kostką ulicę Droga Dzików. Po kolejnych 400 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania, gdzie spotyka się kilka ulic. Skręcamy w wyłożoną kostką, położoną po prawej, ulicę Graniczną. Na początku Granicznej, po lewej, widzimy sklep spożywczy. Jedziemy prosto, między zabudowaniami jednorodzinnymi. 500 metrów dalej, przy kolejnym skrzyżowaniu, kończy się asfalt. Skręcamy w lewo, w ulicę Malinową – polną drogę porośniętą trawą. Po prawej ciągnie się jasny ładny las, po lewej są zabudowania.
place
55 km
Jesówka
keyboard_arrow_down
Po 800 metrach wyjeżdżamy z lasu na biegnącą w poprzek ulicę asfaltową. Skręcamy w prawo i jedziemy drogą asfaltową wijącą się przez rzadki las.
place
55 km
Żabieniec
keyboard_arrow_down
600 metrów dalej zaczyna się Żabieniec. Po 100 metrach kończy się asfalt, jedziemy drogą szutrową. Przejeżdżamy przez tory kolejowe na niestrzeżonym przejeździe. Za torami znów zaczyna się asfalt, jedziemy dalej prosto, wzdłuż ciągnących się po prawej stronie stawów. Po 400 metrach przejeżdżamy przez mostek i jedziemy dalej drogą asfaltową wijącą się pomiędzy łąkami. 600 metrów dalej przecinamy biegnący w poprzek szlak zielony – Chojnowski Szlak Rowerowy, i jedziemy dalej między zabudowaniami Żabieńca. Po 100 metrach mijamy po prawej kapliczkę. Po lewej widzimy sklep spożywczy. Po 400 metrach nasz szlak skręca ostro w prawo, a po kolejnych 100 metrach ostro w lewo. Po 200 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z drogą nr 79, biegnącą z Piaseczna do Góry Kalwarii. Skręcamy w nią w prawo i od razu w lewo, w stronę Siedlisk.
place
57 km
Siedliska
keyboard_arrow_down
Po 100 metrach zaczynają się Siedliska. Jedziemy między łąkami i zabudowaniami. 300 metrów dalej mijamy po prawej stronie kapliczkę, a zaraz za nią sklep spożywczy. Po 400 metrach skręcamy z asfaltu w prawo w ulicę Do Lasu. Jedziemy drogą szutrową o zarośniętych poboczach. Mijamy zabudowania łąki i skupiska leśne. 300 metrów dalej docieramy do rozwidlenia i odbijamy w prawo. Po 200 metrach mijamy po lewej ujęcie wody pitnej. Tu kończą się zabudowania, jedziemy dobrej jakości asfaltem przez rozległe pola i łąki. 1600 metrów dalej mijamy po lewej agroturystykę Maria.
place
60 km
Jastrzębie
keyboard_arrow_down
Po 800 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z drogą asfaltową. Po lewej stronie widzimy kapliczkę. Skręcamy w lewo i jedziemy między polami i zabudowaniami miejscowości Jastrzębie, która kończy się po 400 metrach. Dojeżdżamy do skrzyżowania, po lewej widzimy krzyż. Jedziemy dalej prosto drogą asfaltową przez las. Po kolejnych 400 metrach mijamy po prawej cmentarz. 300 metrów dalej przecinamy na wprost ulicę Chylicką i jedziemy ulicą Akacjową pomiędzy zabudowaniami, łąkami i skupiskami leśnymi. Po kolejnych 300 metrach docieramy do skrzyżowania i skręcamy w lewo, w ulicę Graniczną.
place
62 km
Konstancin-Jeziorna (ul. Prusa)
keyboard_arrow_down
200 metrów dalej zaczyna się Konstancin‑Jeziorna. Jedziemy dobrej jakości asfaltem pomiędzy, typowymi dla tych okolic, okazałymi zabudowaniami willowymi położonymi na obszernych działkach. Po 1000 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z ulicą Bolesława Prusa. Przecinamy ją na wprost i jedziemy dalej wyłożoną kostką ulicą Graniczną, po 600 metrach skręcamy w lewo, w ulicę Szpitalną. Po lewej stronie mijamy sklep. Po 400 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania z ulicą Mostową, w którą skręcamy w prawo. Po 700 metrach dojeżdżamy do uzdrowiska Konstancin, do ulicy Sienkiewicza. Skręcamy w lewo, po 20 metrach przejeżdżamy mostkiem nad Jeziorką. Za mostkiem skręcamy zaraz w prawo i łączymy się z Nadwiślańskim Szlakiem Rowerowym. Jedziemy ubitą piaszczystą drogą, razem ze szlakiem niebieskim. Początkowo droga wije się pomiędzy rzadkim lasem i łąkami, potem po prawej stronie jest rzeka, po lewej stawy. Po 800 metrach widzimy po prawej tamę, nasza droga z piaszczystej przechodzi w betonowe płyty.
place
66 km
Konstancin-Jeziorna (most)
keyboard_arrow_down
Dojeżdżamy do drogi asfaltowej biegnącej mostem nad rzeką. Po lewej stronie widzimy stację benzynową. Skręcamy w prawo, przejeżdżamy przez most i po 200 metrach dojeżdżamy do ronda. Po lewej stronie mijamy centrum handlowe Stara Papiernia. Po drugiej stronie ronda widzimy park. Pokonujemy rondo i wjeżdżamy na wprost, w aleję parkową. Po 200 metrach aleja parkowa rozwidla się, odbijamy w prawo, przejeżdżamy mostek i po 100 metrach pomiędzy słupkami wyjeżdżamy z parku. Przed nami skrzyżowanie osiedlowych chodników. Jedziemy prosto drogą wyłożoną kostką, po 100 metrach po prawej stronie zaczynają się garaże. Po 200 metrach ścieżka z kostki się kończy, mijamy ostatnie garaże i wjeżdżamy na ubitą drogę. Po prawej stronie mijamy boisko, po lewej pola. Droga zwęża się, prowadzi malowniczą trasą pomiędzy łąkami, potem wjeżdżamy w ładny jasny las.
place
68 km
Obory
keyboard_arrow_down
Po 800 metrach dojeżdżamy do asfaltu i skręcamy w lewo. Jedziemy równym, wygodnym asfaltem pomiędzy polami, lasami i zabudowaniami. Po 400 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania. W prawo odchodzi Szlak Czarny Łącznikowy, po lewej mijamy Pałac w Oborach. Nasza droga prowadzi dalej prosto asfaltem, między łąkami i zabudowaniami. Po 100 metrach mijamy po lewej sklep spożywczy, a dalej zabudowania dawnego PGR-u. Po prawej widzimy pola i duże trawiaste boisko. 400 metrów dalej po lewej stronie mijamy bloki mieszkalne, a po 100 metrach w lewo odchodzi droga dojazdowa do budynków. Po kolejnych 100 metrach opuszczamy szlak niebieski, który skręca w prawo, i jedziemy prosto. Po 2200 metrach mijamy skrzyżowanie. W prawo odchodzi droga na Słomczyn. My jedziemy dalej prosto, do Gassów.
place
72 km
Gassy
keyboard_arrow_down
Po 800 metrach kończy się miejscowość Obory i zaczyna wieś Gassy, a w niej okresowo działający prom przez Wisłę. Jedziemy dalej prosto, między zabudowaniami, rozległymi polami i łąkami. Po 600 metrach droga skręca łukiem w lewo i dojeżdżamy do skrzyżowania. Skręcamy w lewo, przy pętli autobusowej. 100 metrów dalej po prawej stronie mijamy boisko, po lewej budynek Ochotniczej Straży Pożarnej. Po kolejnych 100 metrach jest kolejne skrzyżowanie. Tu skręcamy w prawo, droga wije się pomiędzy zabudowaniami. 500 metrów dalej, na następnym skrzyżowaniu, skręcamy ostro w lewo. Przed nami ostatni odcinek drogi – po prawej stronie, aż do końca szlaku, towarzyszyć nam będzie wiślany wał przeciwpowodziowy. Droga wije się wzdłuż wału i prowadzi bardzo dobrej jakości, równym asfaltem. Spotkać tu można wielu rowerzystów. Po lewej stronie rozciągają się bardzo rozległe pola i łąki, z rzadka pojawiają się zabudowania. Po 1100 metrach widzimy po lewej duży wygrodzony teren – okazałe zabudowania firmowe. Po 200 metrach mijamy dochodzącą z lewej drogę szutrową. 1800 metrów dalej po lewej stronie znajduje się obszar lądowiska dla helikopterów. 100 metrów dalej mijamy dochodzącą z lewej strony drogę asfaltową, po kolejnych 300 metrach widzimy po lewej boisko i plac zabaw, 100 metrów dalej dojeżdżamy do kolejnego skrzyżowania, z lewej dochodzi droga asfaltowa i pojawiają się zabudowania.
place
77 km
Obórki
keyboard_arrow_down
Po 700 metrach rozpoczyna się miejscowość Obórki. 400 metrów dalej przejeżdżamy przez most na Jeziorce. Po 100 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania. Tu kończy się nasz szlak.